torsdag 19 december 2013

Mydog

Tänk vilken liten skit han var här :)
Snart lider året mot sitt slut vilket bland annat innebär att Sigge fyller två år. Min älskade lilla buse som bara växer och växer i mina ögon. Det är underbart med en liten valp hemma, dom är så oförstörda, busig, härliga men samtidigt riktigt jobbiga. 
Men det bästa är ju, tycker jag när man märker att dom börjar mogna. Visst, Sigge är inte fullvuxen än men han tar sig. Han är fortfarande en sprallig, lekfull o härlig kille vilket jag hoppas han fortsätter vara trots att han mognar. 
Sen att han ibland har knäck i öronen är ju bara petitesser i det stora hela ;)

I början på året, närmare bestämt 3-6 januari är det Mydog på Svenska mässan. En enda stor hundfest, med utställningar, uppvisningar, tävlingar, försäljning av massa hundprylar samt rasmontrar med diverse olika raser. Staffordshire bull terrier-klubben ska också ha med en monter för att visa upp vår ras. 

Jag och Sigge kommer stå i montern tre timmar på söndagen mellan kl 9-12 den 4:e tillsammans med ett annat par med sin staffe. Det ska bli så kul och spännande att få träffa folk och prata staffe samt visa upp min goa kille. Välkomna att titta förbi!!




Inga kommentarer: