torsdag 5 september 2013

Torsdagsträning på klubben

Äntligen var det torsdag och den obligatoriska öppenträningen i rallylydnad. Ikväll var det perfekt väder, 18 grader med moln. Det var ett härligt gäng ikväll; staffar, amstaff och en sheiba(tror jag det stavas ;p )

Jag har inte tränat något sen vi tävlade i söndags, Sigge fick ett par dagar med vila från hjärngympa. Vi har istället ägnat oss åt promenader i skogen och tagit det lugnt i trädgården. Jag har börjat jobba på nytt jobb, slutat med natten och börjat på dagen/kvällen. Det gör att jag inte är ledig lika mycket som förut så jag får se om jag måste dra ner lite på träningen. Jag måste ju ha tid för familjen också.


Jag har anmält mig till en tävling i Falkenberg i september och ska anmäla mig till en tävling i Angered i oktober. Men bara för att man anmäler sig är det inte säkert att man kommer med tyvärr. Så jag håller tummarna för att vi får komma ut och tävla mer. Mitt mål är få titeln RLD N innan vintern.

Här kommer en bild på fina Stina&Lycka som är ett grymt bra team och har snart fått titeln RLD F, alltså fortsättningsklassen.



Inga kommentarer: