lördag 5 januari 2019

Brio-kullen 1,5 vecka

Då detta är första kullen så ville jag att det skulle bli A-kullen, lite töntigt så där men sån är jag. Jag vill ha det lite töntigt och nördigt. Men eftersom kullens pappa heter Brio så har jag därför valt Brio-tema på valparna. Alltså leksaksföretaget BRIO. Namnen kommer så fort de är godkända av SKK. Här kommer bilder på valparna i ordning som de föddes. Färgerna på varje valp hör till de valphalsband de fick första dagarna för att att jag skulle hålla reda på alla eftersom de är så lika från ovan. Jag fick dock ta bort halsbanden för de fick skavsår av banden. Men jag håller fortfarande reda på vem som är vem med hjälp av färgerna.

Röd (tik):




Blå (hane):



Turkos (hane):



Orange (tik):



Lila (tik):



Gul (tik): 



Grön (tik):



Inga kommentarer: